Den Haag, 30-05-2020

Bedankt Martijn Balster!

Aan het begin van de coronacrisis hebben  een aantal vrouwen bij stichting Veli op vrijwillige basis mondkapjes gemaakt. Dit met als doel om de Voedselbank financieel te ondersteunen. Een donatiebewijs ten behoeve van de Voedselbank kon bij stichting Veli worden ingeruild tegen een gratis mondkapje. Door deze actie werd er een totaalbedrag van 260 euro aan de voedselbank geschonken.

Geld dat enorm hard nodig is, omdat onze clientèle veelal afhankelijk zijn van de voedselbank. Hoewel Stichting Veli niet wordt gesubsidieerd, waren wij blij verrast dat wethouder Martijn Balster (Wonen, Wijken& Welzijn)  in een persoonlijk gesprek met initiatiefneemster Defne Aktas op 10 april j.l. zijn waardering hierover uitsprak.

Wij zijn hem bijzonder erkentelijk voor de aandacht die hij voor het werk van stichting Veli heeft getoond.